Największy odsetek przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, które wprowadziły innowacje produktowe lub procesowe to firmy farmaceutyczne. Farmacja wyprzedziła produkcję komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych. Krajowe firmy farmaceutyczne liczą, że dzięki wsparciu rządu i wprowadzeniu preferencji dla rodzimych wytwórców ich innowacyjność wzrośnie jeszcze bardziej.
Innowacją w farmacji jest nie tylko nowy przełomowy lek. Może to być również nowa forma jego podania lub postać, np. nano- i mikrokryształ. Dzięki temu dziecko zamiast bolesnego zastrzyku przyjmuje lekarstwo w postaci smacznego syropu, a dorosły nie musi połykać drażniących żołądek tabletek, tylko przykleja sobie plaster. Również innowacyjne mogą być zmiany w procesie produkcji, umożliwiające uzyskanie lepszych parametrów jakościowych lub bardziej przyjazne dla środowiska. Wszystko to wymaga jednak ogromnych nakładów na badania i rozwój.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.
Sprawdź więcej ustawień plików cookie, aby zarządzać swoimi preferencjami.
Więcej informacji na temat plików cookie i przechowywania danych można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Ustawienia cookies
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.