Przyjmujemy reklamy do publikacji przygotowane w postaci elektronicznej, przesłane drogą e-mail.
Materiały mogą być skompresowane w programach ARJ, ZIP, RAR.
Reklama tradycyjna
Wszelkie teksty należy zamienić na krzywe.
Materiały nie mogą zawierać żadnych dodatkowych kolorów pantone, gdyż zostaną automatycznie zamienione na CMYK
Preferowany format pliku reklamy:
PDF (kompozytowy)
EPS (fonty zmienione na krzywe)
TIFF (CMYK 300 DPI)
W reklamach na spad elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 5 mm.
Dotyczy to również krawędzi wzdłuż grzbietu w reklamach zamieszczanych na okładkach.
Opis materiału powinien zawierać tytuł czasopisma, preferowaną datę emisji i wszelkie dodatkowe informacje o sposobie zamieszczenia reklamy.
Tylko tak opisane i przygotowane materiały będą podstawą do ewentualnych reklamacji.
Reklama wydrukowana może różnić się kolorystycznie od dołączonej próby o +/- 5%.
Reklamacje odwzorowania kolorów będą uwzględniane tylko na podstawie przesłanego: Cromalin, Proof, Matchprint.
Reklama internetowa
Plik z materiałem reklamowym nie powinien przekarczać 150 KB.
Wraz z plikiem powinien zostać dostarczony docelowy adres URL.
Adres docelowy URL nie może być zapisany w pliku (w pliku flash) – powinien być dostarczony osobno.
Preferowany format pliku z reklamą:
PNG
JPG
SWG
Nie wspieramy technologii Flash *.swf, (przeglądarki domyślnie blokują treści stworzone w tej technologii).
Opis pliku z reklamą powinien zawierać adres strony, datę oraz okres emisji, miejsce emisji i opcjonalnie odnośnik - adres URL.
Wydawnictwo naukowe Medyk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Redakcja: 05-092 Łomianki ul. Warszawska 31
NIP 526-020-49-20 | REGON 006218770 | KRS 0000099179
Tel. 22 666 43 32 ; 22 664 04 51 ; 801 554 542
napisz e-mail